Selamat! Siti Nurhaliza Hamil 4 Bulan

Siti Nurhaliza Hamil
Foto: Dok Tabloid Nyata

Alhamdulillah selepas 11 tahun berkahwin , akhirnya Allah memberikan kami rezeki dan tiada kata dapat menggambarkan perasaan saya. Terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan saya dan suami dikurniakan cahaya mata. Saya hargai setiap doa anda,” kalimat itu meluncurkan dari bibir Siti Nurhaliza dalam jumpa pers yang digelar di rumahnya, Bukit Antarabangsa, Ampang, pekan lalu.

Jumpa pers itu sengaja digelar agar fans tidak lagi bertanya-tanya tentang kehamilan dirinya.

Semoga dengan penjelasan saya ini, segala tanda tanya dan desas-desus selama ini telah terjawab karena saya memutuskan untuk berehat disebabkan oleh kehamilan sulung ini,” ujar istri Khalid Mohammed Jiwa atau yang biasa disapa Datuk K tersebut.

Memang sebelum hamil, banyak kasak-kusuk dalam kehidupan rumah tangga mereka tentang kapan Siti hamil.

Datuk K dan Siti bukannya tidak tahu semua kasak-kusuk tentang mereka.

”Orang kata, kami ni banyak duit, kenapa tak usaha? Selepas dua tahun perkawinan lagi kami dah usaha macam-macam dah. Tak kan itu semua kita nak beritahu,” kata Datuk K.

Baca juga: Alasan Bagus Celine dan Stefan untuk Tidak Mempublikasikan Wajah Bayinya

Dengan kehamilan yang sangat dinantikan ini, tentu saja Siti dan Datuk K benar-benar menjaga ekstra keras agar tidak keguguran seperti yang dialami 2 tahun lalu. Demikian hati-hatinya, sampai-sampai saat naik turun tangga Siti diangkat Datuk K.

”Nak turun bawah pun saya angkat Siti. Jalan pun terpaksa perlahan-lahan,” ungkap Datuk K. *bay/sos/fel

Selain Siti Nurhaliza hamil, baca juga info-info terbaru selebriti Indonesia lainnya di Tabloid Nyata edisi 2416 terbit tanggal 21 Oktober 2017.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here