Chubby Banget! Intip Yuk Potret Gemas Bayi Siti Nurhaliza

Bayi Siti Nurhaliza
Foto: Dok. Instagram Siti Nurhaliza

Kebahagiaan pasangan Siti Nurhaliza dan Datuk Sri Khalid Mohamad Jiwa kian lengkap dengan kehadiran anak ke dua mereka. Siti Nurhaliza melahirkan seorang bayi laki-laki pada Senin (19/4) kemarin atau tepat di hari ke-7 Ramadan 1442H, pukul 06.21 waktu Malaysia.

Diva Malaysia itu melahirkan bayi dengan berat 3,84 kilogram melalui proses operasi. Kabar tersebut pertama diketahui dari pernyataan resmi pihak manajemen, yang diunggah melalui akun Instagram Siti.

| Baca juga: Siti Nurhaliza Berubah

Dato’ Sri Siti Nurhaliza selamat bersalin bayi lelaki. Isnin, 19 April 2021 bersamaan 7 Ramadan 1442H, Dato’ Sri Siti Nurhaliza selamat melahirkan bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Selangor, pada pukul 6.21 pagi. Bayi seberat 3.84 kilogram itu dilahirkan menerusi kaedah pembedahan,” bunyi pernyataan tersebut.

Bayi Siti Nurhaliza
Foto: Dok. Instagram Siti Nurhaliza

Yang terbaru, penyanyi berusia 42 tahun itu membagikan foto jari kecil bayinya yang sedang menggenggam erat tangan Siti. Mengiringi momen manis itu, Siti mengabarkan bahwa ia dan bayinya dalam keadaan sehat. Tak lupa pelantun Cindai itu mengucapkan terima kasih pada pihak-pihak yang telah mendoakannya.

Terima kasih di atas doa semua pihak selama ini, saya yakin apa jua yang saya lalui ini adalah berkat daripada banyaknya doa kalian. Saya sangat bersyukur dan berterima kasih,” tulisnya dalam caption.

Bayi Siti Nurhaliza
Foto: Dok. Instagram @asyrafkhalid

Sementara itu, wajah bayi laki-laki yang belum diketahui namanya ini baru terekspos di laman Instagram putra sambung Siti, Asyraf Khalid. Berbalut selimut warna biru muda, bayi Siti tampak tertidur pulas.

Bayi Siti Nurhaliza
Foto: Dok. Instagram @asyrafkhalid

Lahir dengan bobot hampir 4 kg, tak heran pipinya begitu chubby dan terlihat amat menggemaskan. Kabar Siti Nurhaliza melahirkan ini disambut gembira oleh para netizen. Mereka lantas membanjirinya dengan ucapan selamat.

Ikut berbahagia..salam dari indonesia??❤️❤️❤️❤️,” tulis akun @sari_mulya3. “Alhamdulillah ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ baby comey sgt mesti aafiyah suka ada kawan,” tambah akun @ashhannas_idzma. (*)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here